svar

Anonym om me like.:
det här tycker jag att är jättesynd! Varför får man inte säga "jag älskar hästar"?? om man gör det så hackar en alltid ner på en! Vad spelar det för roll om jag fortfarande säger att jag älskar hästar fast jag är 16?? Jag gör ju det!
Låter-som-en-liten-ridskole-tjej? - JAVISST! Det kan jag ta, alla dagar

För det första, kunde du väl ha skitit i att vara anonym? ;) För det är ju inget att skämmas över, right?
Men ja, tror du missförstod mig. JA, jag älskar hästar men när jag säger "ridskola tjej på 7 år" lixom tänker jag på att man bah" ååååh jag älskar Pluto!!! :DDDD nästa månad, åh jag älskar Kalle av hela mitt hjärta :DDD <33333"  typ, man säger att man älskar hästar, har favoritplacerade hästar osv. jag menar lixom att jag älskar att vara i hästars närhet. I deras tillvaro. Visst , jag älskar hästar men jag går inte till en random häst som jag tycker är söt och säger att jag älskar den (: Jag tycker bara att man ska ta vara på hästarna, och vara tillsammans med dem medans man har tiden. Och inte bara se dem som hästar, utan individer. Självklart tycker jag inte det är något fel på att säga Jag älskar hästar när man är 16 år, men du älskar väl hästar på ett olikt sätt en vad du gjorde när du var 5?

Kommentarer
Postat av: Jorunn

Sv: Jo gör det du :) Haha jag rider ju bäst på den bilden men skitsamma :D

2011-08-07 @ 19:31:12
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, förlåt! glömde att lägga namn på kommentaren! Nu vet du iallafall.



Jag försökte abosolut inte hoppa på dina åsikter. det var mer i frustration över världen.

2011-08-07 @ 20:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0