älskade,

min stiliga häst, min. kan fortfarande inte fatta? för snart 2 månader sen köpte vi en nästan helt okänd häst på 166 cm , sto. NU, i snart 2 månader har jag lärt känna en helt underbar individ med sin underbara personlighet. Hon är verkligen vacker för mig, så galet vacker. Hon kommer aldrig vara som Pärla i mina ögon, men man kan inte gemföra 2 så olika hästar med varandra. Dom flesta skulle nog säga att Bafama var den stiligaste, men i mina ögon kommer det A L L T I D vara min Pärla. ♥ Jag älskar dom båda, såklart. Men ingen skulle kunna ta min ängels plats , inte ens en sådan underbaring som Bafama. Jag är säker på att vi kommer få en tid som jag sent glömmer. Man måste bara läsa av hästarna för att förstår dem, och det är väldigt enkelt med Bafama , för mig, just därför tror jag vi snabbare än väntat kommer att göra framgång i våran "relation". Och ja, ni som undrar när vi ska ut på tävlingsbanan så säger jag snaaart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snäällllla, kan inte ni uppdatera mera, ni har juh en jätte bra blogg!

2011-08-29 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0