Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Man skriver väldigt ofta att man älskar sin häst och en massa fina ord!  Och det är ju klart som fan att man menar dom, men jag tror inte att vi tänker så ofta på hur det skulle vara på riktigt om hästen försvann.  Jag menar man kan ju typ skriva "vad skulle jag göra utan dig"  men det finns två olika "vad skulle jag göra utan dig"   en är om man skriver det för att ha något att skriva, eller när man verkligen tänker på vad som skulle hända, hur fruktansvärt tom man skulle bli.


Idag var en sån dag.   Det var mycket hit och dit. Jag blev riktigt orolig där ett tag och stod och grät, kramade om Sally och bara grät och tänkte om det verkligen var sant, som en mardröm.
Jag grät och tänkte verkligen, vad skulle jag göra utan dig.  Då brast det på riktigt jag satt och grät hur länge som helst, jag kollade på henne med sådan kärlek, sådan ömhet och jag blev så varm inombords.
Hon är verkligen det bästa som finns.
Hon är inte bara min egna häst utan hon är allt, precis allt.  Utan henne är jag ingenting, och det är inte någonting jag bara skriver utan, utan henne vore jag verkligen ingenting.   Hon är allt jag någonsin drömt om, och lite till. ♥






Varenda litet hårstrå på dig är perfekt

Kommentarer
Postat av: Emma

böjade gråta...<3

Underbart fint, du.

2011-08-16 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0