Anabana

Idag var jag (Victoria) till finaste Anna!   Först åkte jag typ buss i 8 dagar, sen kom en liten prick på en vinglande cykel, det var Anna h3h3.   Sen efter att typ nästan ha åkt ner i diket  1234355 gånger kom vi hem till henne, en gnäggande pärla och deras 10 (!) hundar :')   Sen for vi till stallet,   hälsade på alla hästar och människor och efter att Bafama hade bajsat 5 gånger i stallgången (!!) red vi iväg.    Vi red ut lite först sen for vi till en åker och jag kände på Bafama som var jätte fin!  Det gick ganska snabbt att "analysera" henne och det gick väl helt okej!
Sen bytte jag och Anna och jag red lite på pärla, lillen :')   så jäkla söt!    Sen red vi till en annan åker, och jag tänkte rida ett L:A program med pärla, men hon lade sig ner och rullade, med mig på ryggen, HAHA, fick typ värsta panik....
Sen for vi hem till Anna igen och jag envisades med att gå in till hundgården, med 8 siberian huskey som anföll mig samtidigt... haha när vi kom ut igen   Anna:  -Du ser ut som en grottmänniska     HAHA!
Aja, sen for vi och köpte massor av godis och sen kom bussen :(
Tack Anna för en sjukt rolig dag!! :D ♥

Tyvärr har jag inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0