min välplanerade dag.

Haha , ja var meningen att jag skulle till Ida idag och fota henne och Zack och sedan skulle hon komma hit och fota mig och Pärla men det vart inte av den här helgen, och så var det meningen att jag och en vän skulle och rida 2 travare hos Pia men vart inte av det heller...så ja, ska väl rida ut på Pärla en sväng iaf och umgås lite! :D Haha, ni skulle sett henne igår när jag skulle mocka transporten och såfort vi öppnade bakluckan på transporten kom Pärla springandes och gnäggade. Hon ville visst ut och åka igen! :D Vännen min , ja på söndag fyller hon år förresten! :D Då ska hon få världens godaste tårta.
En liten söt bild på Pärla & Elin! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan pärla ligg?

2011-05-15 @ 16:13:24
Postat av: Anonym

asså på kommando :)

2011-05-15 @ 16:21:54
Postat av: Elin

Vad gulliga vi är! :D haha!

2011-05-15 @ 19:02:30
URL: http://ponnylyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0