Fredagen den 13:e

förlåt för att jag har varit lite off på senare tid :(
men hursom , så var det tävling idag! Supernöjd, då vi faktiskt kammade hem segern i 60-70 cm klassen! Otroligt hur min fina lilla tjej, vann över dom andra stora . Skrytarn här då, men a. Nejnej, men att lyckad dag iaf förutom att det spöregna hela dagen :( Och håller fortfarande på...men jag är astrött så ska väl gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, men imorgon kommer det lite fler inlägg förhoppningsvis! :)
förresten, NI MED BILDER , SKICKA till [email protected] !
NÅGOT SPECIELLT NI VILL LÄSA OM IMORGON ?

Kommentarer
Postat av: becca

grattis igen :D , hade villat se er rit! t :D

2011-05-13 @ 23:02:57
URL: http://beccabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0