Dagens planer

Ska till Pias ridbana idag igen, tar det lite lugnare nu tror jag :) Ska dit med en vän , så ja..men jag skriver om det senare. Ska försöka få ihop lite inlägg idag nu när det är helg och jag har tid :D Känns ju lite som bloggen är lagom tråkig just nu...men snart är det sommarlov, dock sommarjobbar jag i 3-4 veckor i ett travstall men jobbar från tidig morgon runt kl 6-8 och slutar runt 10-12 beroende på när jag börjar då så har ju hela eftermiddagen på mig fast ja, kommer ju självklart göra annat också men ni förstår :)
En bild på sötnosen ↓ ♥

Kommentarer
Postat av: Melinaaa

vad söt påni du har! :D

2011-05-29 @ 19:16:02
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0