Bortförklaring!

Jag vet att min uppdatering inte är acceptabel!   Men som ni kanske vet är jag med i Ungdomssektionen på sleipner och vi håller på att ordna en vårfest som är inom loppet av några dagar!   Vi har även en tidning som ska ges ut samma dag och deadline och trycknings dag är nu på tisdag!   I skolan har jag några prov kvar och har missat massor.   Sen har jag min fina lilla häst som det ska fixas till varje dag.
Jag brukar oftast komma hem vid 11 tiden eller i värsta fallet 12 tiden på vardagar och det tär eftersom jag behöver min sömn.
Så om jag ska vara ärlig är bloggen det sista jag tänker på just nu!    Ta mig inte för gnällig, för det här är det sista inlägget fullt med negativa saker.    Ville bara att ni ska få lite förståelse varför jag inte har bloggat på ett tag!
Jag tror jag håller på att gå i väggen, helt påriktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0