Sally 28.3

Flyttade om imorgon och idag, så longerade idag istället!   Syster och mamma var med till stallet, och så longerade jag dom.
Sally var ganska duktig! Lite snabb i fötterna osv. men har inte longerat så länge, och hon är inte riktigt van så det är förlåtligt nu i början.   Det hände dock ett missöde, men det tänker jag inte dela med mig av ;)
Sen satte jag på inspänningarna och hon tyckte att det var riktigt riktigt jobbigt!   Men då jobbade hon verkligen ordentilgt,  traven blev luftigare och hon fick mera schwung i steget, samt att hon jobbade med ryggen och kom med bakdelen under sig!    Så jag är faktiskt ganska nöjd! :)      Sen longerade mamma mig en liten stund och så travade jag och galopperade jag för att öva balansen, och höll armarna ut och lekte flygplan :D  skoja ;)
Aja, duktig chey var hon iaf! :D
Imorgon blir det uteritt! :)


(sorry för att jag inte har bilder!  Ska bli bättring!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0