Ponnyn skodd & motionerad

Kom hem från stallet nyss och Pärla har fått sina hovar fixade. Mockade medans, och sedan tog jag ut henne (och mig) på en joggingtur. Känns som att både hon och jag måste börja komma igång lite mera nu , och kanske få konditionen lite bättre haha! Härligt var det, men det kan faktiskt få vara lite varmare nu..det är ju snart april!
Imorse var det till och med minusgrader :( Men jaja, det blir väl varmare så småningom. Var i stallet i över 2 h och tog hand om Pärla och städade och sånt. Hon fick lite lyxmiddag också ;) Köpt en ny saltsten också. Samma som förut som tog slut väldigt snabbt, vilket betyder att den var väldigt omtyckt! Så , ska se hur länge den här håller..
Nu ska jag se på 12:e avsnittet av ponnyakuten , men får se hur det går för datorn laggar ihop ;(
Psst..! Ni får gärna kommentera om vad ni vill läsa om/ se bilder av! :D
bästa ideen får en länkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0