Dagens ridpass

Kom till stallet lite senare än vanligt men red ut ändå. Hade precis slutat snöat iallafall. Hinner inte skriva så detaljerat för måste öva på kemi prov som jag fortfarande inte börjat på och vi har prov i morgon så att...ja tog henne i repgrimman och barbacka och skrittade iväg. Hon lyssnar faktiskt nästan som bäst i repgrimman/bara vanlig grimma med grimskaft löst hängande för halsen och styr bara med sitsen osv. Men iallafall så skrittade jag och travade lite, vände sedan om efter 10 min och galopperade mesta dels av hemvägen. Så red inte så långt eller länge men lite iallafall! Kändes bra :) Men nu måste jag dra, seeyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0