Anna Nygård

Är lite efter såhär, och Victoria har redan hunnit skrivit flera inlägg men tänkte iallafall börja med att göra en liten presentation av mig och Pärla! Jag heter alltså Anna, och är snart 14 år. Jag har inte så mycket träningsmöjlogheter då jag inte har någon ridbana. Har håller på en del med NH (natural horsemanship) & Djurkommunikation. Tycker också väldigt mycket om att tävla, både hoppning & dressyr.
Äger en liten russponny vid namn Lojstas Pärla som kommer från Lojsta hed på Gotland
som jag tävlat en del med framgång under våren 2010 mest, lite under hösten 2010 med.
Pärla har jag stått som ägare i ca 7 månader , men har även haft henne på foder vintern
2009/2010. Hon är före detta ridskoleponny.
Född 1998
u. Fina
e. Juventus
Tävlad upp till LC i hoppning, och LB dressyr.

Detta är vi ↓

Kommentarer
Postat av: erica

2009, 2010 * ;)

2011-03-27 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0