ängeln!♥

Igår var jag och simmade med Pärla vilket resulterade förskylning idag men iaf, Jennifer var med och fotade och filmade lite med! Kommer väl upp, hon jobbar nu tror jag och aa, men iaf var Pärla supersöt och vi simmade verkligen haha! Gullungen ♥ Och racerponnyyy! Men idag har jag jobbat, var lite ledsamt när Knatte var borta...men vi gjorde alla sysslor och sen körde vi först Pärla, och hon skötte sig jättebra för det mesta, och hon är en av dom snällaste hästarna att leda fast hon är yngst ! Även fast det var tidigt på morgonen så var det fullt med brömsar :( Sen fick jag köra Master, och han drog på som tusan så Pia fick köra honom på hemvägen haha! Gud, helt otroligt vad kraft han har i sig! När jag kom hem så kom Pärla med längst staket som vanligt när man cyklade förbi så slängde cykeln åt helvete och nu minns jag inte vart jag lagt den...och hoppade in i hagen och så myste vi lite och så skulle jag gå till hängmattan så följde Pärla efter, och så följde hon efter igen när jag gick tillbaka men minns faktiskt inte hur det gick till men det slutade med att jag nästan slocknade på marken med min skyddsängel bredvid haha! Låg och solade med kläderna på haha, och mys Pärla med! Gick bytte om sen, och gjorde lite lyx-lunch till Pärla med äppelbitar, morötter och knäckebröd! Det var väl dagen hittils iaf, får se vad vi hittar på ikväll! :) Haha jo , förresten sov jag i hängmattan som är upphängd i Pärlas hage, aw gölligt det var när jag vaknade av att jag typ låg på Pärlas bak för hon hade krypit under hängmattan, och ställt sig och kliat rumpan där hahahah!
På riktigt, ibland tror jag hon står och vakar över mig..♥ Min alldeles, egna skyddsängel ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sharro

ååh, pärla är nog din skyddsängel påriktigt hon! söte!

:'D

2011-06-28 @ 12:38:50
URL: http://fjordina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0