Svar på tal

Svar:  För det första så är det inte graman, det är en gummisnodd. :)  Klart jag kan jobba lösgörande, men anledningen till att jag har gummisnodden är att undvika konflikter. Sally är så jäkla envis och jag kan inte riktigt få igenom henne själv ännu, så då kan jag ta hjälp av gummsnodden i början av passet så jag lättare får igenom henne (alltså utan massa strider) och kan sen rida henne ordentligare resten av ridpasset utan!
Jag kan nog rida utan också, men som sagt det är bättre än att ha massa konflikter från början för då blir man bara sur och betonar det dåliga mer än det bättre!  Hoppas du fick svar på frågan. :)
/V

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Gokväll vännen! Hoppas att du har haft en fin helg?



NY TÄVLING Vinn en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment



Kram och trevlig kväll!

2011-07-17 @ 23:24:18
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0