rock off

förlåt för den dåliga uppdateringen , men har stressat på haha har vart på rock off , jobbat , ridit båda hästarna osv. men ikväll struntar jag i rock off och sparar lite pengar. Kostar 9 € bara att åka dit och tillbaka med buss :( men har varit grymma kvällar hehee, och hoppas jag kan gå imorgon eller torsdag. Iallafall så red jag Bafama barbacka en sväng igår. Herrejesus, andra gången jag rider henne barbacka och man är inte så där värst sugen på att glida av direkt haha! Men hon är hyffsat mjuk, bara lite skumpig ...:D menmen, hon är inte ett dugg halt längre så det var nog bara en sträckning eller något. Skönt iallafall! Idag har Pärlaaan varit på ponnyridning i Svino tillsammans med Fridan! Taggade ponnyer, heheee. Men iallafall så står  hon hos Erica inatt och tusan vad jag saknar henne efter bara några minuter. Tönt jag kan vara!
sharro som fotat ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0