Gymkhana träning

Hann inte rida någon av mina hästar igår iaf, men var på träning till travbanan som sagt. Första gången jag satt upp på Famina på...ja jag vet inte hur länge! Men jao, vet inte riktigt om hon gick bra eller dåligt för ärligt, har ingen aning hur hon fungerar! Menmen, hon kändes bättre sen mot slutet och var superduktig i alla grenar, tog väl kanske inte allt för snäva svängar och så och jag sög på det mesta men hehe :D Det var roligt! sen på kvällen for vi direkt in till stan på rock off så kom hem sent (runt halv 2) och på jobb till kl 6 imorse, red Master och han var hur jäkla grym som helst! Undan gick det och han vart tröttis. Dagens motionpass för mig med tror jag, haha! Sen var vi ut och körde Pärla som var hur knas som helst, hon har bara bestämt sig för att inte trava. Vilken sjukt fin trav hon har i hagen och så..men nä , kärran på och hon bara studsar , hoppar, galopperar och går i alla möjligagångarter och sen helt plötsligt sista biten så var det lixom "äsch, kan väl en liten bit då" och så travade hon hur fint som helst!
en skitusel bild på fina Master ↓
Och detta är då Pärla ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0