Dagens ridpass

Idag hoppade jag lite, hade en linje på 17 m.  Tränade på att korta och långa mellan avståndet.  Typ 4 galoppsprång sen 5, sen 6 och sen 4 igen osv.  Det gick väl helt okej! Hon var ganska stel och motsträvig,  men jag la inte heller så mycket energi på att få igenom henne ordentligt.  Det var 27 grader ute så både jag och Sally var färdigt trötta redan före vi red (haha!)  Jag red lite slarvigt idag och sket helt i formen, hehe busigt (a)  Annars gick väl själva hoppningen helt okej den med, hon var stark och så där allmänt svår som hon brukar vara, och hon orkade inte riktigt lyfta på benen ordentligt, men hon varken vägrade eller rev, så jag ska vara glad att jag har en hoppglad ponni, varesig vad ♥  Min syster var föresten med och fotade :)

HAHA sötponii ♥  ↑
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0