Jobbigtjobbigtjobbigt

Nu är jag hemma igen, och allt jag möts av på internet är bara nedlåtande.  Har ingen lust. Jag hade jätte gärna stannat kvar ute i ingenstans och bara leva livet.  Smyga till hagen mitt i natten och krama om den jag tycker om mest, springa barfota på kottar och bli biten av myror.  Simma till andra sidan, galoppera fortfort, kaksmulor i sängen.  Utan tv, och internet.  Bara vara med dom man tycker om mest,   Som sommar ska vara ♥

Och Anna jag vet hur jobbig jag är, uppdaterar aldrig osv.  och ibland tror jag att jag är on track, men så håller det en dag osv.  jag tror helt enkelt att det här med att blogga inte är mitt stora drag.   Jag kan blogga då och då, men det blir en helt annan sak, helt annan press när man är två.   Så vill du sluta blogga här så förstår jag dig helt! :)
Huvudsaken är att vi har byggt upp en vänskap som vi inte hade förut och jag hoppas innerligt att det inte ska ändras även om bloggen kanske splittras!

För inte allt för länge sen ville jag att min blogg skulle bli stor, jag gjorde tidsinställda inlägg på natten och presterade dåligt på dagarna istället.  Det är kanske inte alla som vet det men jag hade en mellanstor blogg en gång, den hade c:a 2000 läsare om dagen, men jag tror jag växte ifrån det där, det blev för mycket.

Eller så kanske jag bara måste landa lite...   men jag tror det kan ta mer tid än vad alla har tålamod med!
Jag är väl bara sån, jobbig och velig, men vad gör man haha? :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0