Utveckling 2

Tänkte visa en bild från när vi provred Sally, hästen som jag har ni då! :)
Den här bilden skäms jag lite för eftersom sitsen är förskräcklig...   men det här är menat som en liten egoboost till mig själv också!      För i den här bloggen kommer ni att få följa båda min och Sallys utveckling, inte sant? :)
När vi provred, inte bra sits för 5 öre!
På hopptävlingen igår!
När är det svårt att se när det är i olika vinklar, men jag tycker och känner att min sits har blivit mycket bättre sen jag fick Sally, eftersom jag hade himla svårt att följa med i hennes språng i början! :)
Haha, jag sitter inte och säger att jag är duktig, utan jag egoboostar mig själv... (a)   Det är aldrig bra att höra att man är dålig hela tiden eller hur? ;)
(en bra grund att förstärka sitt självförtroende är att egoboosta sig själv, jag ska skriva ett inlägg om det snart!)

Kommentarer
Postat av: ...

Var det ingen som filmade dej när du hoppaa? :( hade velat se en film.

2011-04-05 @ 20:57:13
Postat av: ...

Var det ingen som filmade dej när du hoppaa? :( hade velat se en film.

2011-04-05 @ 20:57:28
Postat av: victoria!

Jodå, jag kan lägga upp! :)

2011-04-06 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0