Underbar helg

Vart en toppenhelg/påsklov! :)
I söndags var jag till P's ridbana och hoppade lite och ÅÅÅÅÅÅÅH, Pärla gick så sjukt jävla bra! Typ bästa ridpasset någonsin! Hon lyssnade på allt, och vi hoppade upp till 80/90 cm vilket vi bara gjort nån enstaka gång förut och hon klara det galant, perfekt utan att ens nudda en enda gång! Vi som hoppar normalt 50 cm , så ÅH :'D Hoppas så sjukt mycket att hon kommer gå såhär på hopptävlingarna nu alltså. Vi hoppade iaf lite bana, tränade omhoppningsvängar och öka och minska mellan hindrerna och lite studs i slutet med. Gick galant! Måste få någon (typ Elvira? :D) att komme med och filma/fota. Inte säkert att det går så bra då såklart, men jaaa :D Sen igår var jag med Ellen och Pärla och badade, på ett annat ställe än i lördags. Hon var lite tveksam och det var typ dubbelt så kallare där, men det är jättefint där annars och vi gick så djupt att hon faktiskt simmade. Haha, och idag flög jag inte av, dock gjorde Ellen det! Men vart mest blöt när jag sprang med Pärla , för hon sprätta ju typ hela havet på mig ;) Jaja, nu har ni fått lite uppdatering iallafall. Hann inte vara på datorn igår, då jag umgicks med Pärla och Ellen då, laga plättar haha, och var till Furuborg på kvällen med lite andra. Men det var allt! :)
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0