Tävlingen idag!

Var ju tävling idag :D
Hann fota lite före vi åkte hem också så kommer nog några bilder!
Gick, eh bra? Ja, nöjd i vart fall vi kom runt banan och hon taggade till
lite iallafall! Fast hon skulle inte göra någonting när vi red fram ute, som
tur var red man fram i grupper inomhus sen. Gick lite bättre då. Haha,
iallafall så krånglade hon lite men sedan när vi hoppade banan så blev
det bara ett stopp, inte framför hinder utan hon bröt av till skritt några steg och ville inte fram, det var 3 st andra hästar inne på banan dessutom..men jaja, förutom det så..ja tur att det inte var stilhoppning!
Men glad iallafall, vi fick en rosett då det var CR. Inte våran snyggaste
runda, och jag saknar faktiskt min gamla Pärla...men inte den fulaste
heller! :D Tror jag har haft lite för mycket krav på henne, och på det
sätte blockerat...men nu , nu känns det bättre. Kan inte annat än
tacka henne! Jag älskar verkligen henne, obeskrivligt mycket...
Våren är på väg nu också!
Var ju tävling idag :D
Hann fota lite före vi åkte hem också så kommer nog några bilder!
Gick, eh bra? Ja, nöjd i vart fall vi kom runt banan och hon taggade till
lite iallafall! Fast hon skulle inte göra någonting när vi red fram ute, som
tur var red man fram i grupper inomhus sen. Gick lite bättre då. Haha,
iallafall så krånglade hon lite men sedan när vi hoppade banan så blev
det bara ett stopp, inte framför hinder utan hon bröt av till skritt några steg och ville inte fram,
det var 3 st andra hästar inne på banan dessutom..men jaja, förutom det så..
ja tur att det inte var stilhoppning!  xd
Men glad iallafall, vi fick en rosett då det var CR. Inte våran snyggaste
runda, och jag saknar faktiskt min gamla Pärla...men inte den fulaste
heller! :D Tror jag har haft lite för mycket krav på henne, och på det
sätte blockerat...men nu , nu känns det bättre. Kan inte annat än
tacka henne! Jag älskar verkligen henne, obeskrivligt mycket...
Våren är på väg nu också!
Kanske kommer film sen, om det inte ser allt för hemskt ut xd Men kommer bilder iaf!
-
(kopierade texten från bdb, därför är det sådär bytt rad hela tiden. Orkade inte skriva om:D)
Nöjd ponny som nyss fått morötter chillar i transporten ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0