Årets första dopp, check!

hahaha, omg. Skulle ju gå och känna på vattnet idag med Pärla. Gick ju , helt okej lixom haha. Pärla skulle genast och hon älskar att bada så hon bah wroom ut i vattnet och så rullade hon sig haha. Vart bara lite blöt då på benen men sen skulle vi gå ut igen och när jag vände skulle Pärla springa, vilket gick som det gick då det var vatten över magen på henne så hon "hoppade" över vattnet i flera skutt som blev som jättebocksprång typ och jag flög pladask i vattnet, myys! Pärla tog tillfället i akt och rejjsa upp på land och ja, haha stannade och käka gräs sen. Det pinsamaste var nog att det var en människa där, och först kommer Pärla rejjsandes, och efter kommer jag i fullt gapskratt. Hoppsan. Vart blöt ända upp till hjälmen, men det var inte så fruktansvärt kallt och jag gick hem dyngssur med en glad ponny , alla glodde kan jag säga. Dessutom kunde jag inte hålla mig för skratt, fatta hur kul det måsta sett ut! haha, så det gjorde att alla billister kollade ännu mera.. :D Nu går hon nöjt på gården och käkar gräs , haha. Synd att ingen filmade, jag skulle dött om jag hade sett det på film! Fast dog ju lite ändå


Kommentarer
Postat av: Melina

kaaalllt? (a)

2011-04-24 @ 10:59:22
URL: http://ponnysmurfen.blogg.se/
Postat av: Viola

Jag var också och doppade mig kan man säga :P Fast jag gick i självmant, men jag ångrade mig ganska fort så det var full fart upp på torra land :P

2011-04-25 @ 13:35:46
URL: http://bjorsbodatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
                          RSS 2.0